سرکاری
 
 

 

در چین این دزدان پس از پرتاب خانم از روی دوچرخه به زمین و کشیدن دوچرخه به چند متر جلو تر کیف خانم را دزدین...اما خوشبختانه عکس این 2 سارق توسط یک شهروند گرفته شده و مطمئنا به دام پلیس خواهند افتاد.
 
دزد به این بی رحمی دیدن !! ( تصویری) www.taknaz.ir

دزد به این بی رحمی دیدن !! ( تصویری) www.taknaz.ir

دزد به این بی رحمی دیدن !! ( تصویری) www.taknaz.ir

دزد به این بی رحمی دیدن !! ( تصویری) www.taknaz.ir

دزد به این بی رحمی دیدن !! ( تصویری) www.taknaz.ir

دزد به این بی رحمی دیدن !! ( تصویری) www.taknaz.ir

دزد به این بی رحمی دیدن !! ( تصویری) www.taknaz.ir

دزد به این بی رحمی دیدن !! ( تصویری) www.taknaz.ir

دزد به این بی رحمی دیدن !! ( تصویری) www.taknaz.ir


ارسال شده در تاریخ : شنبه 17 تير 1391برچسب:, :: 16:31 :: توسط : علیرضا

 

دختری که 8 سال هست فقط پیتزا میخورد+ تصاویر

تکناز : خانم سوفی ری از 2 سالگی یك وعده غذایی درست و سالم نخورده و از سن 11 سالگی غذای خود را فقط محدود به پیتزای پنیر و سیب‌ زمینی نموده است.
 
دختری که 8 سال هست فقط پیتزا میخورد+ تصاویر  www.taknaz.ir

به گزارش تکناز اگر این دختر نوجوان هر غذای دیگری به غیر از پیتزای مارگاریتا بخورد وضعیت معده او به هم می‌ خورد. خانم ری از یك بیماری نادر به نام ناهنجاری خوردن انتخابی یا SED رنج می‌ برد. افرادی كه به این بیماری دچار هستند تقریبا از همه نوع غذایی می‌ ترسند و فقط می‌ توانند یك یا چند نوع غذای خاص را بخورند. به گزارش ایران ناز زمانی كه ری 2 ساله بود دچار یك عفونت معده شد. از آن زمان از هر نوع غذایی می‌ ترسید و فقط می‌ توانست پاستای پنیر، چیپس و ساندویچ بخورد.
 
دختری که 8 سال هست فقط پیتزا میخورد+ تصاویر  www.taknaz.ir

پس از رسیدن به 11 سالگی غذای خانم ری باز هم محدودتر شد و او فقط پیتزا را برای وعده‌ های غذایی 8 سال آینده خود انتخاب كرد. او كه اكنون در رشته هنر تحصیل می‌كند در این‌ مورد می‌گوید: برعكس تمام غذاهای دیگر، من عاشق پیتزا هستم. شاید شما از شنیدن این مطلب شگفت زده شوید اما من برای صبحانه، ناهار، شام و حتی برای میان وعده‌های خود فقط و فقط پیتزا می‌خورم.
 
دختری که 8 سال هست فقط پیتزا میخورد+ تصاویر  www.taknaz.ir

در این پیتزا فقط باید پنیر و گوجه‌ فرنگی به كار رفته و به خوبی هم پخته شده باشد. مصرف هر نوع غذای دیگر باعث افسردگی ری میشود و او حتی نمیتواند بخش كوچكی از آن غذاها را وارد دهان خود كند. حتی اگر پیتزای او شامل مواد غذایی جدید باشد، این دختر از خوردن آنها خودداری می‌كند.
 
دختری که 8 سال هست فقط پیتزا میخورد+ تصاویر  www.taknaz.ir

خانم ری سال‌ هاست كه هیچ نوع سبزی و میوه‌ ای را لمس نكرده است و همین موضوع باعث شده پزشكان به‌ شدت در مورد سلامت این دختر نگران باشند. بسیاری از مواد مورد نیاز برای اندام‌های حیاتی وارد بدن ری نمی‌شود و به همین دلیل خطر ابتلا به بیماری‌ های خطرناك این دختر را تهدید می‌كند.

 
 


ارسال شده در تاریخ : شنبه 17 تير 1391برچسب:, :: 16:31 :: توسط : علیرضا

 

 

یک نماینده اردنی در برنامه زنده گفتگوی تلویزیونی به سوی دیگر مهمان این برنامه، هفت تیر کشید.
 
هفت‌ تیرکشی در برنامه العربیه !+ عکس www.taknaz.ir

 به نقل از شبکه تلویزیونی العربیه، محمد الشوابکه ابتدا به سوی منصور مراد دیگر عضو مجلس اردن کفش پرتاب کرد و سپس به سوی او هفت تیر کشید. الشوابکه پیش از این هم مسئول یک پایگاه اینترنتی را به علت نوشتن مطلبی درباره وی تهدید کرده بود.


ارسال شده در تاریخ : شنبه 17 تير 1391برچسب:, :: 16:23 :: توسط : علیرضا

 

ترسناک ترین سرویس بهداشتی در جهان

ترسناک ترین دستشویی در جهان (عکس) www.taknaz.ir

 
 
این سرویس بهداشتی در طبقه پانزدهم ساختمان گوادالاخارا در مکزیک واقع شده است.
 
از کف شیشه ای این سرویس می توانید پایین ساختمان را ببینید که صحنه ای وحشتناک را پدید آورده است.
 
 
کف شیشه ای است و از شیشه های خیلی ضخیم، که قدرت تحمل وزن زیادی را دارد.
 
 
ودر اثر نوردهی شفاف و رویت می شود و اگر نور نداشته باشد کف را یک سنگ گرانیت مشکی خواهید دید.
 
 
2 تا دستمال هم گذاشتن...
 
با یکی خودت رو پاک میکنی !
 
با یکی عرقت رو خشک میکنی !
 

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 15 تير 1391برچسب:, :: 8:21 :: توسط : علیرضا

 

 

عکس اوباما رئیس جمهور آمریکا با مادر و پدر اندونزیایی اش  www.taknaz.ir
 


ارسال شده در تاریخ : شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, :: 16:5 :: توسط : علیرضا

 

جوانترین بازداشتی در بحرین، علی حسن 11 ساله به مدت بیش از 20 روز در بازداشت است.
علی 11 ساله کوچکترین بازداشتی بحرینی ! + عکس www.taknaz.ir
 


ارسال شده در تاریخ : شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, :: 16:4 :: توسط : علیرضا

باستان شناسان با برداشتن لایه های گل از روی دیوار های غار مایا نقاشی هایی روی دیوارهای خانه باستانی مایا پیدا کرده اند، مطالعات جدید نشان می دهد که این نقاشی ها تنها یک نقاشی دیواری نیستند، و حرف های بسیار خاصی روی دیوارهایش دارد.

2012 پایان دنیا نیست !+ عکس  www.taknaz.ir


به گزارش تک ناز تا امروز جغرافیدانان برروی غار های شهر های بزرگ مایاها کار کرده اند، آثار آنها عبارت است از پیش بینی چرخه قمری و کار روی تقویم های دیگر، از جمله ای آنها تقویم مایا است که تا هزاران سال آینده شمارش شده است این بدان معناست که چیزهایی که درباره پیش بینی مایا برای پایان جهان گفته شده واقعا با نوعی مشکل مواجه است.

2012 پایان دنیا نیست !+ عکس  www.taknaz.ir

این نوع اتاق های محاسبه احتمالا قسمتی از هر شهر مایا می باشد اما این اولین آنها است که به خوبی حفظ و کاملا بررسی شده، این شهر خاص Xultún نام دارد، که حدود صد سال پیش کشف شده است، نمودار های تقویم روی دیوار غار تاکید بر مفهوم دوره های زمانی مایان را دارد، که برخی از آنها تا هفت هزار سال آینده محاسبه شده است، که بی‌اساس بودن افسانه های پایان جهان در ۲۰۱۲ را نشان می دهد

2012 پایان دنیا نیست !+ عکس  www.taknaz.ir

زمان رسم نقاشی ها مایا با یک خشکسالی روبه رو می شود که نشان می دهد این محاسبات تقویمی محرمانه نبوده و برای نشان دادن به مردم بود تا بدانند با این اقتصاد به چه جهنمی می روند!

 

 


ارسال شده در تاریخ : شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, :: 16:2 :: توسط : علیرضا

 

به گزارش تک ناز ،این مرد چینی یک زنبور دار است و همسرش را متقاعد کرد که برای اثبات عشقشان به زندگی مشترک خود را در پوششی از زنبور های عسل قرار دهند و این زن هم حرف شوهر خود را پذیرفت. وزن این زنبورها ۹۶٫۵ کیلوگرم بود. این مرد میگوید: من نسبت به زنبورها آشنایی دارم و نیش آنها در من اثر نمی گذارد.

اقدام جالب یک زوج برای اثبات عشق !+ عکس www.taknaz.ir

تکناز : وی میگوید یک بار توسط ۴۰۰ زنبور گزیده شده است اما برایش اتفاقی پیش نیامده است و این در حالی است که اگر این اتفاق برای یک فرد عادی رخ دهد حتما خواهد مرد. آنها در حالیکه دستان یکدیگر را گرفته بودند کم کم با پوشش زنبوری پوشیده شدند.


اقدام جالب یک زوج برای اثبات عشق !+ عکس www.taknaz.ir

 

ارسال شده در تاریخ : شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, :: 16:1 :: توسط : علیرضا

 

حضرت علی علیه السلام در حال نماز و در حالت ركوع بودند، وقتی شكایت مرد نیازمند را شنیدند دست مباركشان را به طرف او دراز نمودند و به او اشاره كردند تا انگشترش را بردارد. نیازمند جلو آمد و انگشتر حضرت علی علیه السلام را از دستشان درآورد و با خود برد.


به گزارش تکناز به نقل از
شیعه آنلاین ، اخیرا تصویری از انگشتری در سایت های مختلف عراقی منتشر شده و گفته می شود که انگشتری منتسب به مولای متقیان، أمیر المؤمنین علی علیه السلام است.

انگشتر حضرت‌ علی (ع) را ببینید !! + عکس www.taknaz.ir

بر این روی این انگشتر عبارت «العزة لله» (عزت برای خداوند است) است، نوشته شده اما به نظر می رسد این ادعا نادرست است زیرا رسم الخطی که در زمان حضرت علی علیه السلام وجود داشته، اولا با خط موجود بر روی این انگشتر تفاوت دارد و دوما در آن زمان از نقطه نوشتن استفاده نمی شد در حالی که در این انگشتر سه نقطه دیده می شود.

گفته می شود روزی در زمان پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم مردی نیازمند وارد مسجد مسلمانان شد و از مسلمانان تقاضای کمک کرد اما کسی به او توجهی نکرد. مرد نیازمند دستش را به سمت آسمان بلند کرد و گفت: خدایا شاهد باش در مسجد رسول تو ازمسلمانان تقاضایی کردم ولی کسی به من پاسخ نداد.

حضرت علی علیه السلام در حال نماز و در حالت رکوع بودند، وقتی شکایت مرد نیازمند را شنیدند دست مبارکشان را به طرف او دراز نمودند و به او اشاره کردند تا انگشترش را بردارد. نیازمند جلو آمد و انگشتر حضرت علی علیه السلام را از دستشان درآورد و با خود برد.

پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم نیز در حالی که نماز می خواندند صحنه را مشاهده فرمودند. طولی نکشید که جبرئیل نازل شد و این آیه را برای پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم نازل کرد. إِنَّما وَلِیُّکُمُ اللَّهُ وَ رَسُولُهُ وَ الَّذینَ آمَنُوا الَّذینَ یُقیمُونَ الصَّلاةَ وَ یُؤْتُونَ الزَّکاةَ وَ هُمْ راکِعُونَ (مائده،آیه 55): بدانید که ولی شما (فرمانده شما) فقط خدا و پیامبر او و کسانى هستند که ایمان آورده‏اند؛ آنها که نماز را به پا مى‏دارند و در حالى که در رکوع نماز هستند، زکات می دهند.

گفته می شود خبر نزول این آیه و زکات دادن امام علی علیه السلام در شهر مدینه منوره پیچید و به گوش همگان رسید.

 

 


ارسال شده در تاریخ : شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, :: 16:0 :: توسط : علیرضا

 

رفتار بسیار زیبای پسر (عکس) www.taknaz.ir

 


ارسال شده در تاریخ : شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, :: 15:57 :: توسط : علیرضا

 

به گزارش تک ناز به نقل از مهر، مارا وانی جانگ از زمانی که هشت ماهه بود نور چراغ قوه را به سمت چپ صورت خود جایی که می بایست چشم چپ وی قرار بگیرد می گرفت.

اکنون پزشکان در چین کشف کرده اند که این کودک زیر پوست خود یک چشم دارد اما انجام عمل جراحی برای بیرون آوردن چشم وی به شدت حساس است.

تولد پسربچه‌ای بدون چشم !!+ تصاویر www.taknaz.ir

والدین این کودک هنگامی که فرزند خود را پس از تولد بدون چشم یافتند بسیار ناراحت و نگران شدند، صورت کودک به نحوی است که درجایی که قرار است چشمها قرار داشته باشد یک پوست صاف و هموار قرار گرفته است.

تولد پسربچه‌ای بدون چشم !!+ تصاویر www.taknaz.ir

پدر و مادر این کودک که هر دو ۲۶ ساله هستند فرزند خود را از یک روستای کوچک به یک بیمارستان در ارومچی در استان شین جیانگ چین منتقل کرده اند تا با اندک امیدی که پزشکان این بیمارستان به آنها داده اند فرزند خود را تحت درمان قرار دهند.

براساس گزارش دیلی میل، پزشکان به آنها گفته اند که علت این که پسر آنها به نور علاقمند است این است که وی در حقیقت دارای یک چشم در طرف چپ صورت خود است اما پوست روی صورت چشم وی را پوشانده است.

تولد پسربچه‌ای بدون چشم !!+ تصاویر www.taknaz.ir

پزشکان در چین دریافتند که این کودک دارای چشم چپ بوده اما پوست صورت روی آن را پوشانده است

کارشناسان این بیمارستان اظهار داشتند که این کودک برای انجام عمل جراحی آماده نیست چرا که چشمهای وی بدون عدسی هستند. حتی اگر این جراحی کره چشم چپ وی را مشخص کند وی نمی تواند چیزی ببیند.

پزشکان اظهار داشتند که زمانی که وی ۱۶ ساله شد می توانند عمل نصب چشم مصنوعی را برای وی انجام دهند.

والدین ناامید ماراوانی جانگ به امید یافتن کمک به بیمارستانی در ارومچی مراجعه کردند و پزشکان این بیمارستان در چین به آنها امیدواری دادند که زمانی که فرزند آنها ۱۶ ساله شود می تواند تحت عمل جراحی چشم مصنوعی قرار بگیرد
 
 

ارسال شده در تاریخ : شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, :: 15:55 :: توسط : علیرضا


ارسال شده در تاریخ : شنبه 1 بهمن 1390برچسب:, :: 14:48 :: توسط : علیرضا


ارسال شده در تاریخ : شنبه 1 بهمن 1390برچسب:, :: 14:9 :: توسط : علیرضا


ارسال شده در تاریخ : شنبه 1 بهمن 1390برچسب:, :: 14:7 :: توسط : علیرضا


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, :: 15:57 :: توسط : علیرضا


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, :: 15:41 :: توسط : علیرضا


ارسال شده در تاریخ : شنبه 24 دی 1390برچسب:, :: 16:37 :: توسط : علیرضا


ارسال شده در تاریخ : شنبه 24 دی 1390برچسب:, :: 9:27 :: توسط : علیرضا


ارسال شده در تاریخ : شنبه 24 دی 1390برچسب:, :: 9:21 :: توسط : علیرضا


ارسال شده در تاریخ : جمعه 23 دی 1390برچسب:, :: 19:9 :: توسط : علیرضا


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:, :: 13:53 :: توسط : علیرضا


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:, :: 13:45 :: توسط : علیرضا


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 21 دی 1390برچسب:, :: 22:50 :: توسط : علیرضا


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 21 دی 1390برچسب:, :: 22:30 :: توسط : علیرضا


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 21 دی 1390برچسب:, :: 14:0 :: توسط : علیرضا


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 21 دی 1390برچسب:, :: 13:52 :: توسط : علیرضا


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 19 دی 1390برچسب:, :: 14:10 :: توسط : علیرضا


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 19 دی 1390برچسب:, :: 14:6 :: توسط : علیرضا


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 18 دی 1390برچسب:, :: 19:30 :: توسط : علیرضا


ارسال شده در تاریخ : شنبه 17 دی 1390برچسب:, :: 22:24 :: توسط : علیرضا


ارسال شده در تاریخ : شنبه 17 دی 1390برچسب:, :: 22:21 :: توسط : علیرضا


ارسال شده در تاریخ : شنبه 17 دی 1390برچسب:, :: 22:11 :: توسط : علیرضا

اهل کاشانم….



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 17 دی 1390برچسب:, :: 21:27 :: توسط : علیرضا

دانستنیهای جالب



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 17 دی 1390برچسب:, :: 19:35 :: توسط : علیرضا

داستان های کوتاه



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 17 دی 1390برچسب:, :: 19:29 :: توسط : علیرضا


ارسال شده در تاریخ : شنبه 17 دی 1390برچسب:, :: 14:49 :: توسط : علیرضا

پ ن پ های جدید



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 17 دی 1390برچسب:, :: 14:36 :: توسط : علیرضا

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

درباره وبلاگ
به وبلاگ ما خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرکاری و آدرس sarkari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 85
بازدید کل : 164241
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1